RKatafrakta RKatafrakta
699
BLOG

Przemyśl odłączyć od Polski? 0 poparcia dla majdanu!

RKatafrakta RKatafrakta Polityka Obserwuj notkę 19

 

Nieszczególnie popierałem euromajdan w Kijowie, ale także go jednoznczanie nie negowałem. Od teraz jednak będę to robił, tzn. jednoznacznie negował. Ale wróćmy trochę do czasów historycznych. To, że Lwów nie znajduje się w granicach Polski uważam za kpinę historyczną. ,,Ale co się stał, to się nie odstanie", uznaję jak najbardziej obecną granicę polsko-ukraińską. Pomysł neobanderowskiej części euromajdanu (przy obojętności lub coraz częściej nawet poparciu reszty tego zgromadzenia) brzmi: przyłączmy Przemyśl i część innych sąsiadujących z Ukrainą przygranicznych gmin polskich do Ukrainy!
 
Oczywiście są to marzenia ściętej głowy i zupełnie jakieś abstrakcyjne wymysły. A wojsko polskie może nie razi mocą, ale ma zdecydowaną przewagę nad wojskiem (hahaha) ukraińskim.
 
Absolutnie nie ma mojej zgody na takie teksty i nigdy nie będzie. Swoją drogą ktoś nawet tu na Salon24 wspominał o przyrównywaniu Janukowycza do Kaddafiego i o wygrażaniu, że skończy jak on. No właśnie, drugi raz się nie dam nabrać - już raz poparłęm rewolucję w Libii i co? I teraz Libia ma spore szanse zostać wylęgarnią terrorystów tuż w sąsiedztwie Europy, UE.
 
I gdyby sobie nawet Berkut np. zastrzelił setkę osób, a kolejne 10 tysięcy poszłoby do więzienia, to nie zrobi to na mnie żadnego wrażenia. Niech się tam dzieje co chce, a mi to powiewa i nawet powieka mi nie drgnie. Bon voyage euromajdanie! Jedyne co mogę wam ewentualnie życzyć, to szybkiego rozgonienia na cztery wiatry. A poza tym, to nic mnie nie obchodzi.
 
I nie ma co mówić, że odgrywają oni małą rolę na euromajdanie, bo właśnie nie - odgrywają znaczną rolę, a nawet wydaje się, że liczba ich zwolenników wśród euromajdanu przybiera na sile. Dzięki ostatnim tego typu wypowiedziom mam już konkretnie i ściśle określoną opinię wobec zjawiska euromajdanu w Kijowie, wobec którego wcześniej nie miałem jednoznacznej opinii. I na koniec powiedzmy sobie wprost: kto popiera euromajdan, w większym lub mniejszym stopniu popiera tym samym pomysły odłączenia Przemyśla z okolicami od Polski. I nie ma żadne ale - takie są fakty.
 
RKatafrakta
O mnie RKatafrakta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka