RKatafrakta RKatafrakta
942
BLOG

Polski chleb

RKatafrakta RKatafrakta Rozmaitości Obserwuj notkę 30

 

Wróciłem na razie do Polski. I zanim pozwolę sobie na konstruktywną krytykę III RP, także sobie coś pochwalę. Zupełnie nie smakował mi chleb oferowany na półkach sklepowych w Anglii. Na szczęście pobyt tam mam już za sobą. Chleb polski zawsze mi smakował, ale zrozumiałem to lepiej, kiedy mi go zabrakło. Oczywiście w Londynie, gdzie rezyduje sobie 200 tys. Polaków (a teraz w okresie wakacyjnym pewnie może być ćwierć miliona) trudno żeby zabrakło zupełnie polskiego chleba, tak więc powstała piekarnia, która go produkuje. Niestety wyboru nie ma, bo występuje jeden typ produkowanego chleba z tego co się orientuje (jak ktoś się orientuje lepiej, to proszę mnie poprawić). No i cena podobnie jak wielu innych produktów spożywczych też niemała. Dla osoby takiej jak ja, która chciała się mieścić w budżecie jedzeniowo-napojowym wielkości 96 funtów miesięcznie (500 zł), kupienie chleba za 9-10 zł, to jednak spory wydatek i nie można było sobie na codzień na to pozwolić.

RKatafrakta
O mnie RKatafrakta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości